pl

Skargi

1. Jeśli w momencie dostawy zostanie stwierdzona wada, Ksisters rekompensuje koszty w formie kuponu na rzecz kupującego. Klient może również żądać usunięcia wady w drodze zamiany towaru. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe lub nieopłacalne dla Ksisters, Kupujący ma prawo żądać rabatu na cenę zakupu, oraz w przypadku istotnej wady odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.

2. Produkt uważa się za wadliwy, zwłaszcza, jeżeli nie posiada zwykłych lub prezentowanych właściwości, nie odpowiada przeznaczeniu, nie spełnia wymogów prawnych lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Nadwrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony towar nie jest podstawą do stwierdzenia wady towaru. Także wady prezentów lub towarów gratisowych nieobjętych zamówieniem nie stanowią wady towaru. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym mają charakter poglądowy i nie stanowią obowiązkowego opisu właściwości produktów (np. Opakowanie może się różnić ze względu na zmiany wprowadzone przez producenta).

3. Pytania dotyczące reklamacji prosimy zgłaszać na adres [email protected] za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj. Wypełniając formularz nie zapomnij opisać na czym polega wada oraz załączyć zdjęcia uszkodzonych produktów (jeśli to możliwe). Towar, którego reklamacja dotyczy, po jej potwierdzeniu, wraz z wypełnionym formularzem należy przesłać na adres: Stará Vajnorská 37, Hala 8-9, 831 04 Nové Mesto, Bratislava Slovenská republika.

4. Ksisters poinformuje Kupującego o rozpatrzeniu reklamacji, w szczególności o wpłynięciu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, drogą mailową lub poprzez sms, nie póżniej niż 30 dni od daty złożenia. Ksisters może również skontaktować się z klientem telefonicznie.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, zwykle nie przekracza 30 dni. Inaczej kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. Kupujący jest zobowiązany wspomagać Ksisters w dotrzymaniu powyższego terminu.

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Ksisters ponosi koszty zwrotu towaru.