Nie można uwierzyć, że wciąż jest pusty!
Jeśli coś do niego dodałaś, wejdź na stronę, aby zobaczyć produkty i zakończyć zakupy.
Twój koszyk
Nie można uwierzyć, że wciąż jest pusty!
Jeśli coś do niego dodałaś, wejdź na stronę, aby zobaczyć produkty i zakończyć zakupy.
Rodzaj produktu
Rodzaj produktu
Specjalne potrzeby
Centrum Obsługi Klienta
1. Jeśli w momencie dostawy zostanie stwierdzona wada, Ksisters rekompensuje koszty w formie kuponu na rzecz kupującego. Klient może również żądać usunięcia wady w drodze zamiany towaru. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe lub nieopłacalne dla Ksisters, Kupujący ma prawo żądać rabatu na cenę zakupu, oraz w przypadku istotnej wady odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.
2. Produkt uważa się za wadliwy, zwłaszcza, jeżeli nie posiada zwykłych lub prezentowanych właściwości, nie odpowiada przeznaczeniu, nie spełnia wymogów prawnych lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Nadwrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony towar nie jest podstawą do stwierdzenia wady towaru. Także wady prezentów lub towarów gratisowych nieobjętych zamówieniem nie stanowią wady towaru. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym mają charakter poglądowy i nie stanowią obowiązkowego opisu właściwości produktów (np. Opakowanie może się różnić ze względu na zmiany wprowadzone przez producenta).
3. Pytania dotyczące reklamacji prosimy zgłaszać na adres [email protected] za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj.
Wypełniając formularz nie zapomnij opisać na czym polega wada oraz załączyć zdjęcia uszkodzonych produktów (jeśli to możliwe). Towar, którego reklamacja dotyczy, po jej potwierdzeniu, wraz z wypełnionym formularzem należy przesłać na adres: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.
4. Ksisters poinformuje Kupującego o rozpatrzeniu reklamacji, w szczególności o wpłynięciu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, drogą mailową lub poprzez sms, nie póżniej niż 30 dni od daty złożenia. Ksisters może również skontaktować się z klientem telefonicznie.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, zwykle nie przekracza 30 dni. Inaczej kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. Kupujący jest zobowiązany wspomagać Ksisters w dotrzymaniu powyższego terminu.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Ksisters ponosi koszty zwrotu towaru.
Zapisz się!
Przesyłamy Ci rabaty, nowości i porady dotyczące pielęgnacji skóry.
Zaproś znajomego i otrzymaj 0 zł cashbacku - referalny program Ksisters
Podziel się kodem promocyjnym na 0 zł ze znajomymi i otrzymaj 0 zł zwrotu gotówki na swoje K-konto od ich pierwszego zamówienia, jeśli wydadzą 0 zł lub więcej!